Monday 30 May 2011

Cerita Dalam Kelas

Kalau dalam kelas ...saya tak lah seperti macam ulat diatas nie..he..terpaksa cakap...kalau dah betul...kita perlu beritahu.. orang pon perlu tahu juga bagaimana perangai kita.... kawan saya suka panggil saya dengan gelaran malek... tapi ramai yang panggil saya nyah... sbab kalau dalam kelas tu saya suka sangat belakon seperti buat lucu... tapi kalau kita tak terasa hati saya izin kalau orang nak panggil saya macam tu pon... itulah kisah pertama.. kisah kedua pula..kalau saya duduk dalam kelas rasanya.. saya paling bising sekali.... sebabnya kalau saya boring saya suka diulik oleh alunan musik... tapi kalau saya nyanyi.. mesti sekolah saya nak ribut.. selepas itu kelap nak hujan.. ishh.. begitu merdu suara saya... ada juga perempuan yang suka masa saya nyanyi lagu.. dia cakap dia boring juga.. kalau saya nyanyi lagu sedap.. semua kelas mesti sambung.. ish.. begitu romantik sekali kelas bestari ye.. tak tau pula.. padahal nama sekolah sekolah agama.. tapi pelajarnya.. ada agama tak nak guna.. di sini saja saya dapat berikan sedikit cerita.. nanti pula saya sambung.. kalau ada kesilapan mohon maaf dipinta..daripada semua pengunjung..

No comments:

Post a Comment