Wednesday 1 June 2011

Hayungkan Kaki Anda Dari Buayan

http://www.facebook.com/MALEKTERENGGANU
Kalau anda jadi seorang perdana menteri apakah tindakan yang anda sepatutnya lakukan.. kalau bagi sayalah..saya taknak jadi seorang perdana menteri sebab tanggungjawabnya besar apatahlagi jadi seorang ketua kelas..sebenarnya saya seorang ketua kelas.. tak tahu darimana asal silahnya datang..tiba2 masuk je kelas best dah kena lantik jadi ketua kelas..nak bangkang takut cikgu marah.. takpelah.. saya ikhlas jadi ketua kelas.. nak cerita sikit nie.. kalau dalam kelas tuu.. orang lain cakap diam .. kerana cikgu tak masuk.. tahu saya cakap apa.. saya cakap kalau sape nak bising-bisinglah..baru mereka diam.. haaa..cara terbaruu... saya jadi ketua kelas..jadi ketua kelas tak bertanggungjawab.. tahu tak ??? buku kedatangan guru saya tak hantar ke ketua bidang masa cuti ni... bukan kelas saya je...mula dari kelas prim hingga ke din semuanya tak hantar.. baguskan.. perangai budak sekarang..wassalam

No comments:

Post a Comment