Saturday 18 June 2011

Jom Belajar!!

Kawan-kawan..mari semua kita belajar.. suka tau kalau kita rajin-rajin nak belajar.... Dan belajar juga salah satu perkara yang wajib diamalkan oleh umat islam.. islam dan tamadun yang maju perlu melebihi dan mengutamakan pembelajaran kerana ia amat bermakna sekali.. kalau anda tak faham.. anda boleh juga tanya kedua orang tua anda.. kalau mereka tak faham barulah tanya Cikgu.. All the best.
Nak cuba belajar tak.. kalau nak boleh saya beri ayat.. kawan-kawan baca sendiri.. ini itu kecerdasan lidah supaya boleh cakap inggeris..
In a cottage in a village in a small Country, lisa has been baking. Her mother and Father are very proud of her. They are always telling people how clever she is and all the wonderful things she can do.
Ni sebenarnya sedikit cerita yang diambil daripada buku Literature component for secondry schools. Saya tak tahu apa maknanya.. tapi saya cuma pandai tulis je.. tapi ni dari diambil daripada buku ting. 2. Kebetulan saya tengah menghafal ceritanya.. boleh juga nak kongsi dengan kawan-kawan di sini...

No comments:

Post a Comment